Програма тренінгів складається з трьох блоків. Перший блок «Усвідомлення проблеми» спрямований на розуміння учнями змін у звичному способі життя, у стосунках, викликаних воєнними діями, цінностей, пріоритетів та усвідомлення себе в новому зміненому середовищі, набуття нових знань про себе. Другий блок «Емоційний» присвячений вивченню емоційної сфери школярів, усвідомленню власної палітри емоцій та емоцій людей навколо, набуття ними опанувальних технологій, вироблення ефективних coping стратегії поведінки. Третій блок «Мотиваційний» передбачає передачу учням технологій цілепокладання, ефективного управління собою в часі, методів перетворення зовнішньої мотивації у внутрішню, вироблення та закріплення соціальних навичок.
Як зазначають фахівці-психологи такі тренінги та майстер-класи допоможуть школярам, зокрема, навчитися думати різними способами, давати якісну різнобічну оцінку ситуації, розвивати навички вибудовування прогнозу подій, віднайти власні ресурси для подолання стресу, вироблення нових стратегій реагування, а також сприятимуть набуттю у дітей навичок використання власної ненормативної кризи як особистісного ресурсу у переорієнтації життєвих цінностей.
«Збереження психічного здоров’я дітей та молоді в умовах війни є пріоритетом у роботі психологів. Тому увага фахівців факультету психології як практиків так і тренерів прикута сьогодні до учнівської молоді», – зазначила професорка Лариса Заграй.