Ініціаторами та модераторами зустрічі виступили доктор педагогічних наук, професор, заступниця декана педагогічного факультету Оксана Цюняк (Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника); доктор педагогічних наук, професор Лейла Султанова (Universidad Complutense Madrid) та старший викладач кафедри іноземних мов і міжкультурної комунікації факультету Міжнародної економіки і менеджменту Марина Алейнікова (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана).
Декан педагогічного факультету Оксана Кондур у своєму виступі зазначила, що Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника орієнтований на європейські стандарти освіти, представила трикомпонентну місію університету, коротко охарактеризувала структуру університету та розповіла про освітні програми, за якими здійснюється підготовка здобувачів освіти на педагогічному факультеті, який є найстарішим та найбільшим структурним підрозділом закладу.
Професорка Оксана Цюняк поділилася із зарубіжними колегами досвідом організації практичної підготовки студентів спеціальностей «Дошкільна освіта » й «Початкова освіта». Наголосила, що професійно-педагогічна підготовка майбутніх вихователів та вчителів – це складний, багатогранний і тривалий процес, який здійснюється впродовж усього періоду навчання студентів. Вона є важливою складовою освітнього процесу, проводиться з метою закріплення і поглиблення теоретичних знань, набуття практичних навичок у межах майбутньої спеціальності.
З особливостями практичної підготовки студентів мадридського ЗВО ознайомила українських викладачів та студентів доктор педагогічних наук, професор, викладач Департаменту педагогічних досліджень та Центру підготовки вчителів педагогічного факультету Таня Алонсо (Universidad Complutense Madrid). Також зауважила, що основне завдання практичної підготовки майбутніх педагогів полягає в тому, щоб пов’язати теорію та практику, що значно посилює професійну складову вищої педагогічної освіти.
Під час зустрічі обговорювались основні тенденції розвитку сучасної освіти. Європейських колег цікавили особливості організації освітнього процесу в умовах воєнного стану; методи забезпечення якості підготовки сучасного педагога в умовах війни; реалізація Плану відновлення України у повоєнний період у контексті трансформацій у сфері педагогічної освіти.
Активну участь в обговоренні взяли студенти трьох університетів. Педагогічний факультет гідно представили четвертокурсниці Мар’яна Перчик, Ангеліна Павлюк, Надія Хмура (спеціальність «Початкова освіта»), Оксана Кобилецька (спеціальність «Дошкільна освіта»). Від КНУ взяла участь магістрантка Маргарита Александрова.
Учасники висловили вдячність іспанській науковій спільноті за солідарність та підтримку.