Перша лекція, на якій загалом були присутні біля трьох десятків осіб, відбулася на платформі Webex Cisco. Усі наступні відбуватимуться щовівторка, на 3-ій парі, також на платформі Webex Cisco, доступ через покликання в електронному розкладі (https://unistuttgart.webex.com/wbxmjs/joinservice/sites/unistuttgart/meeting/download/cdf11106ebaa67883c311b8b44bea21d). Матеріали курсу (література для опрацювання, конспекти, домашні завдання та ін.) завантажено на платформі дистанційного навчання нашого університету https://test-d-learn.pnu.edu.ua, де створено відповідний курс. Виконані домашні завдання студенти надсилатимуть професору Пафелю на його електронну адресу. Проходження студентами курсу передбачає дистанційне відвідування лекцій (включаючи виконання завдань індивідуально та групами).
Тематика першої лекції, яку днями німецький професор прочитав нашим студентам, стосувалася вступу до предмету, який вивчатиметься. Йшлося про поняття значення, а саме про два типи значення мовних одиниць, розмежування яких полягає у розмежуванні термінів “означати” (немовне значення) та “мати на увазі” (мовне значення).
Загалом тематично курс присвячений таким темам як “Семантичні категорії”, “Семантична валентність”, “Основи семантичного аналізу”, “Основи логіки”. Окрім засвоєння теоретичного матеріалу студенти матимуть змогу працювати з конкретними прикладами німецькою мовою, аналізуючи їх, порівнюючи їх з українською мовою під керівництвом викладачів кафедри німецької філології. Спілкуватися “живою” німецькою мовою, опрацьовувати мовно-теоретичний курс разом з носієм мови, лектором одного з престижних закладів вищої освіти ФРН – те, про що попередні покоління студентів факультету іноземних мов могли лише мріяти. Студентам – саме їм – найкраще зрозуміло, що європейська інтеграція України відбувається в різних галузях, зокрема й в освіті.
Лекційний курс «Einführung in die Semantik», зазначають викладачі кафедри німецької філології ПНУ, неодмінно принесе студентам, окрім набутих нових компетентностей, більшу впевненість у володінні німецькою мовою як мовою науки та мотивацію займатися дослідженням проблем германістики на другому (магістерському) рівні здобуття вищої освіти.