Зокрема, у першій частині наукового форуму “Невидима спадщина Івано-Франківська та Любліна” із вітальним словом виступили професорка Беата Піскорська, віце-ректорка Люблінського католицького університету Івана Павла II; Сабрія Темберкен, номінована на Нобелівську премію, незряча, засновниця першої школи для сліпих дітей у Тибеті та співзасновниця Фонду Кантарі; професор Богуслав Марек організатор та модератор конференції. Доповідачі з Івано-Франківська та Любліна розповідали про музейні та міські простори і способи їх адаптації для всіх категорій людей з неповносправностями, підготовку незрячих від народження людей до розуміння, читання і створення малюнків на дотик. Також свої доповіді презентували керівниця проєкту “Невидима спадщина: обмін та впровадження передового досвіду щодо доступу до культури для людей з вадами зору”, доцентка ПНУ Христина Казимирів та локальна менеджерка проєкту, доцентка ПНУ Тетяна Маскович. Вони розповіли про реалізацію проєкту. Своє чергою Надія Бабій, доцентка кафедри теорії і методики дизайну Навчально-наукового інституту мистецтв виступила із доповіддю “Місто, якого немає. Проблеми інклюзивної свідомості у просторі неінклюзивного міста”.
Друга ж частина конференції під назвою “Невидиме мистецтво у світі – Щоб мистецтво було “видиме” для дотику” відбулася у форматі ютуб-презентації, що дало можливість ознайомитись із доповідями науковців-практиків з Канади, США, Австралії, Індії, Нідерландів, Арґентини та Іспанії.
Під час партнерського візиту представникам делегації нашого університету передали спеціальний пристрій-нагрівач для виготовлення піднятої лінійної графіки на набухаючому папері та папір, придбані за кошти проєкту.
У межах програми міжнародної наукової конференції учасники делегації також мали нагоду відвідати один із найстаріших та найбільших музеїв Східної Польщі – Національний Музей Любліна, виставку „Доступна колекція” в “Галереї Лабіринт”, побувати в Центрі Зустрічі Культур, а також побувати в майстернях Люблінського католицького університету Івана Павла II, де безпосередньо створюються адаптації таких мистецьких об’єктів.