Участь у конкурсі «ТОП БЛОГЕР ПНУ» взяли студенти: факультету психології — Богдана Юрків, Альона Комаринська, Світлана Дігтяр; факультету філології — Діана Петрунько, Валя Сковронська; факультету природничих наук — Вікторія Задарко, Антон Карбівський; факультету історії, політології і міжнародних відносин — Володимир Куртяник, Віктор Лазарович, Андрій Марич; Івано-Франківського фахового коледжу ПНУ — Олена Кошик, Тетяна Николайчук; Навчально-наукового інституту мистецтв — Віталій Гищук, Софія Петрів, Наталя Паланиця; факультету іноземних мов — Віталія Хацевич; факультету математики та інформатики — Анастасія Хабурська; фізико-технічного факультету — Андрій Купчак; педагогічного факультету — Діана Бухвак; Коломийського навчально-наукового інституту — Вікторія Мотрук; економічного факультету — Андрій Бігун; факультету туризму — Данило Чвирук, Назарій Шатрук.
Всі вони отримали відзнаку TOP BLOGGERS AWARD PNU 2024!
Отже РЕЙТИНГИ найкращих інфлюенсерів, що здобувають освіту у Прикарпатському університеті:
ТОП БЛОГЕРИ ТЕЛЕГРАМ
1. Андрій Бігун ТГ-канал ПНУ Life 8113 підписників https://t.me/pnulife Економічний факультет, «Маркетинг», 4 курс.
2. Андрій Купчак Ані-ма-ра 4443 підписників https://t.me/animara Фізико-технічний факультет, 3 курс
ТОП БЛОГЕРИ ІНСТАГРАМ
1. Діана Бухвак 26,2 тис. підписників @diianesa
2. Віктор Лазарович 17,6 тис @_lazarovych
3. Антон Карбівський 11,2 тис @karbivskiyy
4. Данило Чвирук 11,2 тис @strike.football7
5. Софія Петрів 5230 @sonyapetriv
6. Віталій Гищук 3899 @hyshchukkk
7. Вікторія Мотрук 2643 @_.v.i.c.t.o.r.i.a._azuza._
8. Андрій Марич 2457 @marych_a_v
9. Світлана Дігтяр 1960 @s.digtyar
10. Анастасія Хабурська 1065 @_habyrskaaa_
11. Назарій Шатрук 522 @svit_ochyma_hutsuliv
12. Наталя Паланиця 504 @nataiia_2004
13. Вікторія Задарко 312 підписників @_zadarko_
ТОП БЛОГЕРОМ за кількістю підписників у номінації найкращий ТІКТОКЕР став Данило Чвирук — студент факультету туризму, 4 курс.
Також ДАНИЛО ЧВИРУК разом із командою, до складу якої входять Василь КОВТАШ та Назар ГАНУЩАК є НАЙКРАЩИМИ СЕРЕД БЛОГЕРІВ У ВСІХ НОМІНАЦІЯХ.
ТОП БЛОГЕРИ ТІК-ТОК
1. Данило Чвирук 75,1 тис @strike.football7
2. Альона Комаринська 49,9 тисяч @yyourlaughh
3. Діана Петрунько 20,6 тис підписників @_dianyshkaa_
4. Олена Кошик 13,3 тис @koshychok
5. Віктор Лазарович 9872 @viktor_tymbochka
6. Віталія Хацевич 8121 @english_with_vitalina
7. Володимир Куртяник 7335 @kurt_899
8. Діана Бухвак 6959 @diianessa20
9. Наталя Паланиця 3220 @naataiia_voiodumyrivna
10. Валя Сковронська 1300 @vvalyaa.a
11. Світлана Дігтяр 1213 @cryiiyo
12. Тетяна Николайчук 158 @stydentochku_15
13. Богдана Юрків 88 підписників @__mozgopravu__
Ректор Ігор Цепенда вручив переможцю конкурсу Данилі Чвируку памʼятний приз та привітав всіх успішних блогерів, які прийшли на зустріч.
Ректор підкреслив, що всі вони досягли великого успіху, оскільки є популярними у тисяч людей, що є ознакою справжнього професіоналізму у справі розвитку власних соціальних мереж.
«Ми долучаємо до наших проєктів найкращих, щоб ви сформували своє нове бачення. Нам цікаво почути вас та задіяти в ті програми, які є затребуваними та актуальними на сьогодні», — підкреслив Ігор Цепенда.
Після цього відбулася дуже цікава дискусія про піар, комунікації та промоційні потужності (персональні та корпоративні). Участь у зустрічі зі студентами взяв також директор з комунікацій (PR) Neqsol Holding та багатьма міжнародними бізнес асоціаціями та урядовими структурами Михайло Шуранов. Михайло, розбудовуючи та захищаючи репутацію великих міжнародних та національних компаній в Україні, створив власну ефективну методологію роботи з цільовим іміджем серед різних громадських груп. Він працював директором з комунікацій (PR) McDonald’s Ukraine, Київстару, Укртелекому, Смарт-Холдингу , Neqsol Holding та багатьма міжнародними бізнес асоціаціями та урядовими структурами.
Сьогоднішній обмін досвідом та ідеями може стати корисним інструментом для подальшого розвитку як кожного з топ блогерів, так і промоції університету в цілому.
Від університету студентам-блогерам було запропоновано рекламну інтеграцію, доступ до всіх потужностей університету та можливість розвивати їхні таланти у Комунікаційній креативній лабораторії ПНУ з перспективою подальшої діяльності та промоції власних послуг та продуктів.