«Івано-Франківськ цікаве місто тим, що тут є надзвичайний потенціал для університетського розвитку. Нам здається, що цей потенціал дещо розпорошений серед різних закладів освіти, і, можливо, його потрібно концентрувати, але це важливо робити не адміністративним способом, а, послухавши, які є потреби розвитку спільнот. Франківськ як місто мені дуже близьке, і я бачу тут надзвичайний потенціал саме для науково-технічного розвитку», – заявив під час виступу на Форумі заступник Міністра освіти та науки України.
«Далі будуть працювати робочі групи для того, щоб напрацювати стратегію розвитку до 2030 року. Не стільки важливий сам документ, як те, наскільки місто буде залучене до розробки цієї стратегії й наскільки ця стратегія стане своєю. Тому максимально хочемо залучити освітян. Через освітян залучимо і дітей, і батьків до розробки нашої стратегії», – зазначив міський голова Франківська Руслан Марцінків. На думку міського голови Руслана Марцінківа, дуже важливо проводити такі заходи, щоб залучити до розробки освітнього вектора максимальну кількість дотичних людей та експертів.
«Сьогодні війна наробила шкоди всій освітній системі. Починаючи з того, що ми маємо втрачені життя освітян, вчителів, учнів, студентів – ми маємо зруйновані будівлі, школи, які залишаються на тимчасово окупованих територіях. Сьогодні надзвичайно важлива така ініціатива міста Івано-Франківська – провести подібний захід для того, щоб обговорити взагалі стратегію освіти в межах однієї громади. Коли ви запитуєте, що потрібно робити? Тут мають робити абсолютно всі: школа, вчителі, батьки, директор школи – це один рівень. Потім громада – це другий рівень і держава – це третій рівень. Кожен на своєму рівні має пропрацьовані кроки, які необхідно реалізовувати. Думаю, що багато громад мають подібні заходи та це дуже приємно», – наголосив Руслан Гурак, голова Державної служби якості освіти України.
Ректор Прикарпатського університету Ігор Цепенда у своєму виступі підкреслив, що у своїй стратегії місто повинно розглядати університети як містоутворюючі центри.