Це перші у цьому році курси за програмою, яка спрямована на інформаційно-методичний і психолого- педагогічний супровід викладачів з урахуванням викликів і реалій війни.
До занять було залучено 109 учасників, серед яких: викладачі фахового коледжу нашого університету та місцевих вишів – Національного медичного університету та Національного технічного університету нафти і газу.
Відповідно до Освітньої програми учасники ознайомилися з такими темами, як: особливості професійного розвитку викладача в умовах війни, специфіка розроблення та змістового наповнення навчальних програм (проф. Олена Будник), різновиди загроз і способів захисту від кібербулінгу (проф. Інна Червінська), психологічна резильєнтність педагогічних працівників в умовах війни (проф. Любомира Пілецька), цифрові інструменти й ефективні прийоми для рефлексії на занятті (проф. Тетяна Качак), технологія розв’язання педагогічного конфлікту (проф. Вікторія Стинська), методика проведення студентських дебатів (доц. Тетяна Близнюк), особливості використання методу кейсів (доц. Вікторія Гнєзділова), освітні тренди в умовах розвитку цифрового суспільства: МВОК, іммерсивне навчання, Agile-технології, мікронавчання (доц. Катерина Фомін), програмне забезпечення для роботи з проектами Fusion 360 та ін. (ст. викл. Михайло Котик).
Більш детально з темами курсу можна ознайомитися на платформі дистанційного навчання Центру інноваційних освітніх технологій «PNU EcoSystem» – Moodle.
Програмою курсів передбачено удосконалення інноваційної, цифрової, комунікативної та медійної компетентностей викладачів.
Після підсумкового тестування учасники отримають Свідоцтва про підвищення кваліфікації обсягом 30 акад. год.