27 квітня у рамках проекту «Психологічна підтримка вчителів» Державної служби якості освіти України доценти Галина Федоришин і Оксана Чуйко провели перший з п’яти тренінг для 30 психологів та соціальних працівників Львівської області. Тренінг присвячений питанням попередження конфліктів у класах, в яких навчаються внутрішньопереміщені особи. Зокрема, Галина Федоришин ознайомила із технологією ненасильницького спілкування, розроблену Маршалом Розенбергом. Учасники здобули компетентності, необхідні для вирішення та попередження конфліктних ситуацій, а саме: оволодіння методами розв’язання конфліктів із урахуванням потреб сторін; научіння відрізняти факти від суджень; усвідомлення переваги емпатії та якості стосунків без оцінок та критики; набуття навичок діалогу. Оксана Чуйко говорила про оптимізацію групової взаємодії як чинник профілактики конфліктів. Група проаналізувала структуру та різні типи групової взаємодії (конфлікти, конкуренцію, кооперацію, співпрацю), виокремила їх сильні сторони та проблемні аспекти, які не сприяють ефективній взаємодії. Акцент зроблено на перехід від конфліктів, конкуренції до кооперації та співпраці. Розглянуто методи та техніки, спрямовані на формування навиків конструктивної взаємодії, зокрема в умовах онлайн занять. Учасники надали позитивні відгуки про тренінг та отримані техніки.